loading...
مجله اینترنتی جوان
mohammad بازدید : 111 سه شنبه 26 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت کنسرت

سایت کنسرت جهت معرفی انواع کنسرت ها وهمچنین برنامه های هنری طراحی می‌شود سایت های کنسرت می‌توانند بسیاری از موارد دیگر را نیز پوشش دهند. تقریباً در هر موردی که نیاز به فروش بلیط و رزرو صندلی یا رزرو سالن داشته باشد می تواند با طراحی سایت کنسرت تحت پوشش قرار بگیرد.

سایت کنسرت این قابلیت را دارد که موارد مختلف و ابعاد مختلف یک کنسرت را پوشش دهد همچنین بخش فروش بلیط ،رزرو صندلی ها و موارد دیگر را به صورت آنلاین کنترل و مدیریت میکنند.

در سایت های کنسرت بخش مهم معرفی موارد است. معرفی مواردی از جمله محل سالن کنسرت، اجرا کنندگان کنسرت، برنامه‌ ریزان کنسرت و کلیه عواملی که در این اجراها همکاری داشتند. علاوه بر این می توان در این وب سایت ها توضیحات کاملی در مورد نحوه اجرای برنامه ارائه داد. موارد دیگری از جمله ساعت کنسرت موارد ویژه جهت اجرا و هر آنچه در مورد یک کنسرت وجود دارد را معرفی میکنند.

همچنین سایت کنسرت می‌تواند انواع نمایش ها و اجراهای هنری را تحت پوشش قرار دهد. در ورژن های پیشرفته این وب سایت می‌توان اپلیکیشن هایی تولید و مواردی از جمله گالری های هنری و موارد مشابه دیگر را پوشش داد.

در این بخش توضیحاتی در رابطه با بخش های ضروری در سایت کنسرت خواهیم داد.

موارد ضروری برای طراحی سایت کنسرت

  1. بخش اسلایدرها، این بخش در گرافیک سایت بسیار موثر است و به همین دلیل می توان بخش مجزایی برای آن در نظر گرفت . اسلایدر ها میتوانند بنر های طراحی شده برای کنسرت را به نمایش بگذارند و یا بنرهای اجراهای هنری را به صورت اسلایدشو هایی برای کاربران به نمایان کنند .
  2.  بخش معرفی، این بخش می‌تواند هر محتوایی را به نمایش بگذارد تمام موارد از جمله ساعت اجرا، نحوه اجرا و همچنین محتوای اجرا می‌تواند در این بخش گنجانده شود.
  3.  بخش رزرو بلیط، این بخش مهم ترین بخش در طراحی سایت کنسرت می باشد قابلیت این بخش بسیار بالا بوده و در صورت طراحی صحیح قابلیت فروش اتوماتیک را خواهد داشت. شیوه عمل این بخش به این صورت است که تعدادی صندلی در یک سالن تعریف می شود. کاربر با ورود به سایت می‌تواند سالن مورد نظر خود را انتخاب نماید بعد از انتخاب سالن صندلی های موجود در سالن را مشاهده و از بین صندلی هایی که هنوز رزرو نشده اند یک یا چند گزینه را انتخاب می نماید. هر کدام از صندلی ها می توانند با قیمت های متفاوتی مشخص شوند. همچنین می‌توان دسته ای از صندلی ها را انتخاب و هزینه آن ها را  به صورت آنلاین پرداخت کرد. صندلی هایی که توسط یک کاربر  رزرو می شوند از بین صندلی های قابل رزرو حذف شده و امکان انتخاب مجدد را نخواهند داشت.
  4.  بخش ارائه بلیط، کاربران بعد از انتخاب صندلی و پرداخت مبالغ آن به بخش ارائه بلیط ارجاع داده می شوند. در این بخش با توجه به رزروهای انجام شده بلیط به نام شخص خریدار صادر و امکان گرفتن پرینت از بلیط ها می باشد.
  5. بخش پیگیری بلیط ها در این بخش بلیط های خریداری شده قابلیت پیگیری را خواهند داشت. با شماره پیگیری می توان هر بلیطی را پیگیری و صاحب آن را مشخص کرد این پیگیری به شکلی انجام می شود که فقط خود شخص خریدار امکان مشاهده موارد را خواهد داشت.
  6.  بخش پاسخگویی آنلاین، این بخش در طراحی سایت کنسرت بسیار اهمیت دارد چراکه در مواقع بروز مشکل نیاز است تا کاربران به صورت فوری با پشتیبانی تماس آنلاین داشته باشند.

موارد ذکر شده در طراحی سایت کنسرت موارد معمولی هستند. در بعضی از وب سایت های پیشرفته تر بخش هایی به این نوع از سایتها اضافه خواهند شد. یکی از مدرن ترین بخشها در سایت‌های پیشرفته تر بخش اجرای آنلاین است.

در این بخش امکان نمایش مستقیم کنسرت و مشاهده آن برای کاربران وجود دارد. کاربران می‌توانند به جای حضور در سالن کنسرت از این بخش به صورت مجازی وارد سالن کنسرت شده و اجرا  را  از منزل خود تماشا کنند این بخش از نظر پردازش نیاز به سطح بالایی از پردازش و امنیت دارد. از همین رو برای تامین این بخش نیاز به زیرساخت های مناسبی می باشد و امکان تامین زیرساخت ها در سایت های معمولی وجود ندارد.

سایت های کنسرت می‌توانند سینماها، تئاترها و یا اجرا های هنری دیگری را نیز با همین شیوه تحت پوشش قرار دهند. سایتهای کنسرت از نظر درآمد می‌توانند در سطح مناسبی فعالیت داشته باشند.

طراحی سایت کنسرت

خرید سایت آماده

سایت آماده

طراحی سایت

ساخت اپلیکیشن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 153
  • بازدید سال : 1,013
  • بازدید کلی : 3,815