loading...
مجله اینترنتی جوان
mohammad بازدید : 118 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت آموزشگاه زبان

سایت ها می توانند با اهداف مختلفی طراحی و ارائه شوند. در برخی از موارد ارائه سایت بسیار موثر و در برخی موارد و یا مشاغل این تاثیرگذاری کمتر خواهد بود. وب سایت ها در بخش های آموزشی بسیار موفق عمل می کنند. همچنین در مواردی مانند آموزشگاه زبان این موفقیت چند برابر خواهد بود. دلیل این موفقیت امکان ارائه خدمات آموزش زبان به صورت آنلاین است.

فایل های آموزشی زبان، فیلم های آموزشی زبان و موارد دیگر که مرتبط با آموزش زبان هستند همگی می توانند به صورت آنلاین به متقاضیان ارائه شوند.

آموزش آنلاین زبان می تواند درصد بالایی از موفقیت را به همراه داشته باشد. این موارد همگی کمک می کنند تا وب سایت های آموزش زبان در فضای اینترنت بسیار موفق عمل کنند. در این نوشته به بررسی ویژگیهای اساسی در طراحی سایت آموزشگاه زبان می پردازیم.

معرفی امکانات اولیه در طراحی سایت آموزشگاه زبان

  1. بخش پیش ثبت نام آنلاین
  2. امکان آپلود فایل های آموزشی و جزوات آموزشی
  3.  مدیریت و آرشیو فایل ها
  4. بخش فیلم های ویدیویی و آموزش های آنلاین
  5. گرافیک مناسب و متناسب برای آموزش زبان
  6. ایجاد آزمون های آنلاین زبان
  7. تعیین سطح دانشجویان به صورت اینترنتی
  8. بخش ثبت نام مشاهده نمرات مشاوره آنلاین

بخش های ذکر شده حداقل موارد لازم برای طراحی سایت آموزشگاه زبان می باشد.

سایت ریسپانسیو

سایت های ریسپانسیو به گونه ای طراحی می شوند که مناسب برای تمامی صفحه نمایش ها باشد. این سایتها در صفحه نمایش های بزرگ و کوچک به وضوح دیده می‌شوند. یکی از مهمترین مواردی که در سایت آموزشگاه زبان باید رعایت شود ریسپانسیو بودن وبسایت است این مسئله کمک می کند تا کاربران موبایلی و یا کاربران با صفحه نمایش های بزرگ به راحتی با سایت ارتباط برقرار کرده و موارد لازم را از وب سایت دریافت نمایند.

برگزاری آزمون آنلاین

آزمون های آنلاین یکی دیگر از بخش هایی هستند که می توانند در طراحی سایت آموزشگاه زبان کاربرد داشته باشند.  آزمون های آنلاین به خصوص در مورد آزمون های آنلاین زبان می‌توانند بسیاری از روندهای آموزشی را حذف نماید این آزمون ها با هدف بررسی سطح کاربران و همچنین بررسی دانش علمی دانشجویان طراحی می‌شود.

تالار های گفتگوی آنلاین

ایجاد تالارهای گفتگو به زبان های مختلف می تواند نقشی بسیار تأثیرگذار در بالا بردن سطح کیفی آموزش زبان داشته باشد. ارتباط مستمر با زبان های مختلف در تالارهای گفتگو می تواند سطح دانش زبان دانشجویان را تا سطح بسیار مناسبی بالا ببرد از این شیوه در بسیاری از کشورها برای بهبود کیفیت آموزش زبان استفاده می شود.

آموزش زبان و همچنین طراحی سایت آموزش زبان یکی از موفق ترین شیوه ها برای جذب دانشجویان می باشد .همچنین سایت های آموزش زبان در صورتی که به صورت صحیح  طراحی شوند می‌توانند ایجاد درآمد مناسبی برای مدیران سایت داشته باشند.

طراحی سایت آموزشگاه زبان

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

mohammad بازدید : 56 چهارشنبه 20 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

طراحی سایت آموزشگاه کنکور با هدف خدمات رسانی مناسب تر در فضای آنلاین ایجاد میشود. در وب سایت آموزشگاه کنکور اطلاعات عمومی آموزشگاه درج میشود، همچنین خدماتی قابل ارائه در آموزشگاه معرفی میشود. در این بخش به مزایای طراحی سایت آموزشگاه کنکور می پردازیم.

مزایای طراحی سایت آموزشگاه کنکور

  1. در وب سایت آموزشگاه کنکور امکان معرفی مدیران، اساتید و اعضای هیئت مدیره می باشد این بخش کمک می‌کند تا توانایی‌های آموزشگاه به شکل مناسب تری برای مخاطبان روشن شود
  2. بخش ارتباط با دانشجویان و والدین، در این بخش امکاناتی از جمله نظر خواهی و ارتباط مستقیم با مدیران موسسه امکان پذیر خواهد بود. این بخش رابطه ای قوی تر و گسترده تر میان  آموزشگاه و دانش آموزان برقرار می کند.
  3.  امکان ایجاد سیستم های انتخاب واحد و انتخاب دوره های آموزشی به صورت آنلاین
  4. امکان ایجاد  و دریافت نمرات و اعتراض به نمرات به صورت آنلاین
  5. معرفی دوره های آموزشی و شیوه های آموزشی ارائه شده در آموزشگاه کنکور

در شیوه های مدرن آموزشی آموزشگاه های کنکور تلاش می کنند رابطه ای  منسجم تر با دانش آموزان یا دانشجویان خود برقرار نمایند. این ارتباط کمک سازنده ای به دانشجویان در جهت رشد علمی آنها خواهد داشت. انسجام دادن به ارتباط نیاز به راه های ارتباطی مناسبی دارد. ایجاد وب سایت و اپلیکیشن ها در زمینه آموزشگاه کنکور می تواند این راه های ارتباطی را فراهم کند.

در طراحی سایت آموزشگاه کنکور دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با مدیران موسسه و یا اساتید موسسه ارتباط قوی تری را ایجاد نمایند این ارتباط می تواند باعث ارتقاء سطح کیفی آموزش و همچنین ارتقاء دانش عمومی دانشجویان شود.

طراحی سایت آموزشگاه کنکور

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

mohammad بازدید : 72 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت ترجمه

طراحی سایت ترجمه می‌تواند یکی از سایت های بسیار سودآور با کاربری بالا باشد. با توجه به اینکه امکان ترجمه به صورت آنلاین در این وب سایت ها وجود دارد. کار برای مترجمان را بسیار ساده می کند.

 شیوه کار این وب سایتها به شکلی است که، کاربر به وب سایت مراجعه موارد ترجمه خود را در سایت قرار داده و درخواست ترجمه را برای مدیران سایت ارسال می کند. موارد ترجمه بررسی، قیمت گذاری و به صورت آنلاین به کاربر اعلام می‌شود. در صورتی که کاربر با مبلغ مورد نظر موافقت داشته باشد مبلغ را به صورت آنلاین پرداخت و کار ترجمه آغاز می شود. پس از پایان کار ترجمه موارد به صورت فایل و به صورت آنلاین در اختیار کاربر قرار می گیرد. این فرآیند باعث می شود تا مشکلات رفت و آمدها و پیدا کردن مترجم مناسب به سادگی حل شود. سایت های ترجمه با توجه به نوع فعالیت خود می توانند یکی از موفق ترین وبسایت ها در اینترنت باشد. همچنین با توجه به نیاز بالای ترجمه، این وب سایت ها می توانند درآمدزایی بالایی را نیز برای مدیران خود به همراه داشته باشند در این بخش به بررسی کوتاهی از ویژگی های طراحی سایت ترجمه خواهیم پرداخت.

بخش های موجود در سایت ترجمه

در طراحی سایت ترجمه موارد زیر در نظر گرفت . در این بخش به بخشی از این موارد اشاره آنها را خواهیم کرد

  1. قابلیت ثبت نام کاربران و مترجمان به صورت آنلاین و بدون نیاز به دخالت مدیران
  2. امکان آپلود انواع فایل جهت ارسال و ارتباط بیشتر بین مشتریان مدیران و مترجمان
  3. دسته بندی و معرفی زبان هایی که امکان ترجمه دارند این دسته بندی کمک می کند تا کاربر به راحتی زبان مورد نظر را انتخاب و ارائه خدمات در این دسته را درخواست دهند
  4. معرفی خدمات قابل ارائه در صورتی که خدمات جانبی برای ترجمه وجود داشته باشد می‌توان در بخشی به عنوان معرفی خدمات به آنها اشاره کرد. خدماتی از جمله پر کردن فرم های آنلاین تایپ موارد ترجمه شده و ...
  5. امکان ارائه پیش فاکتوربه مشتریان قبل از ترجمه موارد
  6.  قابلیت ارجاع ترجمه به مترجم خاصی که قبلاً کاربر آنها را شناسایی کرده است.
  7.  قابلیت درخواست اصلاح ترجمه کاربران ، در این بخش می توانند درخواست اصلاح ترجمه را به مدیران ارجاع نمایند تا مشکلات ذکر شده آنها رفع گردد
  8. امکان امتیاز دهی به هر ترجمه
  9. امکان پرداخت آنلاین
  10. داشتن امنیت بالا به دلیل آنکه بسیاری از فایل های ترجمه ممکن است نیاز به سطح امنیتی بالاتری داشته باشند

سایت های ترجمه با توجه به اینکه می‌توانند فعالیت خود را به صورت کاملا آنلاین داشته باشند و متقاضیان بسیاری را در فضای اینترنت جذب کنند یکی از جذابترین انواع وبسایت ها هستند. سایت های ترجمه در صورتی که به شکل صحیح طراحی شوند می‌توانند درآمدزایی بسیار بالایی را ایجاد کنند.

طراحی سایت ترجمه

خرید سایت آماده

فروش سایت               

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

mohammad بازدید : 86 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

طراحی سایت تجاری

سایت تجاری، پنجره ای جدید به دنیای کسب و کار است. در دنیای تجارت امروز با افزایش رقبا و ایجاد رقابت تنگاتنگ بین آنها نیاز به داشتن یک وب سایت متمایز بسیار بیشترشده است. سایت های تجاری برای شرکت های بازرگانی و شرکت های تجاری مناسب هستند. این وب سایت ها جهت گسترش فعالیت های تجاری طراحی می‌شوند و بخش‌های آنها منجر به ارتباط متقابل بین شرکت‌ها و مشتریان می شود. در این بخش به ویژگی های سایت های تجاری یا سایت هایی که برای شرکت های تجاری طراحی می شوند می پردازیم.

امکانات طراحی سایت تجاری را با توجه به اهداف و قابلیت ها و سرویس های مختلف می توان در طراحی کرد. که برخی از آنها عبارتند از:

  1.  صفحه معرفی رزومه و سوابق کاری شرکت
  2. بخش معرفی خدمات، این بخش انواع خدماتی که از طرف شرکت قابل ارائه است را توضیح و آنها را به کاربران معرفی می‌کند.
  3.  گالری تصاوی، این بخش می‌تواند نمایش تصویری از خود شرکت پرسنل شرکت و یا فعالیت‌های شرکت باشد.
  4. ایجاد بخش فروش آنلاین، چنانچه این شرکت ها نیاز به مراودات مالی یا خرید و فروش اینترنتی داشته باشند این بخش می‌تواند محصولات را ارائه و یا خدمات را معرفی و به صورت آنلاین هزینه آنها را دریافت نماید.
  5. بخش ارتباط با مشتریان و نظرسنجی، این بخش ها معمولاً در تمام وب سایت ها وجود دارند مشتریان می توانند از این طریق با شرکت و بخش‌های مختلف آن تماس و ارتباط دو طرفه ای را ایجاد نمایند.
  6. ایجاد زبان های مختلف برای وب سایت، سایت های چند زبانه جهت استفاده به صورت بین‌المللی طراحی می شوند این سایت ها با تغییر دکمه زبانهای مختلفی را برای کاربران به نمایش می‌گذارند. کاربران در موقع ورود به وبسایت با انتخاب زبان می توانند کلیه محتوا را با زبان مورد نظر دریافت نمایند.
  7. بخش مقالات تخصصی، در رابطه با تجارت و موارد مرتبط با آن ایجاد بخش های اختصاصی برای مشتریان ویژه با امکان نمایش این بخشا فقط برای کاربران ویژه، این بخش می تواند مواردی را که به صورت محدود تری نیاز به انتشار دارند را تحت پوشش قرار دهد.

داشتن گرافیک اختصاصی و متناسب با فعالیت بخشی است که در طراحی سایت تجاری باید مد نظر قرار بگیرد. با توجه به اینکه کاربران در ورود به سایت به الین چیزی که با آن برخورد می‌کند ظاهر گرافیکی وب سایت است. باید این بخش را به صورت ویژه مد نظر قرار داد سایت های تجاری می توانند راهی برای ورود به بازار آنلاین باشند.

طراحی سایت تجاری

خرید اپلیکیشن آماده

خرید سایت

خرید اپلیکیشن

اپلیکیشن آماده

mohammad بازدید : 88 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه بطری پر کن

دستگاه بطری پر کن یکی از دستگاههای بشته بندی جهت پر کردن مواد مایع در بطری است. این دستگاه در صنایع غذایی مورد استفاده قرار میگیرد و انواع مختلفی دارد. در این نوشته نکاتی را در مورد دستگاه بطری پر کن یاد اوری میکنیم تا قبل از خرید این دستگاه موارد را در نظر داشته باشید. با در نظر گرفتن این موارد شما میتوانید دستگاهی مناسب تر را تهیه کنید و استفاده بهینه تری از آن داشته باشید.

 

بررسی موارد برای خرید دستگاه بطری پر کن

1. دستگاه بطری پر کن را برای چه مواردی نیاز دارید

مورد استفاده بطری پر کن بسیار اهمیت دارد، برای استفاده های تجاری با سرعت بالا باید از بطری پرکن هایی با طراحی مناسب و کیفیت بالا استفاده کرد. دستگاه ها برای خطوط تولید باید همخوانی مناسبی با دیگر دستگاه ها در خط تولید داشته باشند. همچنین استاندارد بودن این نوع دستگاه ها در خطوط تولید اهمیت دارد

2. دستگاه بطری پر کن با چه توان و سرعتی نیاز دارید

سرعت بطری پر کن با موارد بسیاری در ارتباط است. دستگاه بطری پرکن با تکنولوژی مناسب میتواند افزایش سرعت داشته باشد و این در حالی است که دستگاه هایی با تکنولوژی پایین عملا توانایی افزایش سرعت را نخپاهند داشت و ازگفزایش سرعت در آنها خطاها را تا حد قابل تپجهی افزایش میدهد

3. مایعات که در بطری ریخته میشود چه ویژگی دارد

ویژگس مایعات را باید قبل از خرید بطری پر کن در نظر گرفت. مایعات اسیدی و یا قلیایی دستگاه را به صورت بسیار سریع دچار خوردگی میکنند. همچنین مایعات گازدار میتوانند خطاهای بسته بندی را به شدت بالا ببرند. برای انتخاب بهتر باید ویژگیهای مایع را به صورت دقیق به سازنده دستگاه انتقال دهید.

4. چگالی مایعات برای تزریق در بطری چکونه است

چگالی مایع را به صورت دقیق به طراح دستگاه خود گزارش دهید. چگالی مایع نوع طراحی دستگاه پر کن بطری را عوض میکند. مایعات با چگالی بیشتر نیاز به نیروی پیشرونده برای تزریق دارند.

5.جنس و آلیاژ بطری پر کن چگونه باشد.

جنس دستگاه بطری پر کن را در نظر بگیریید. استیل و استفاده از ان ماندگاری و مقاومت دستگاه را تا چندین برابر بالا میبرد. این در خالی است که بسیاری از الیاژهای دیگر ممکن است موجب کاهش کیفیت و خرابی زود هنگام دستگاه ها بشوند.

6. آیا دستگاهی تمام اتوماتیک نیاز دارید

اگر دستگاه را برای خطوط تولید و بسته بندی نیاز دارید راهی بجز انتخاب دستگاه اتوماتیک ندارید. دستگاه های اتوماتسک برای این منظور طراحی و سرعت بالایی دارند. هنچنسن انعطاف پذیری این دستگاه ها بسیار بالاتر از دستگاه های دستی یا نیمه اتوماتیک است.

لینک های مورد علاقه:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

mohammad بازدید : 81 جمعه 08 اسفند 1399 نظرات (0)

دستگاه پرکن روتاری

دستگاه پر کن مایعات روتاری ، یک دستگاه صنعتی جهت پر کردن مایعات در ظروف است. کلمه روتاری به این دلیل در این دستگاه استفاده میشود که میز دواری در این دستگاه موجود است.

دستگاه پر کن مایعات میتواند به صورت خطی یا روتاری طراحی شود. دستگاه روتاری از نظر حجم اشغال فضا، مکان کوچکتری نیاز دارد. سیستم این دو نوع پر کن مایعات با یکدیگر مشابه است. اما در میز گردان دستگاه پر کن روتاری تعداد بسیار بیشتری ظرف جای میگیرد.

در کارخانه هایی که فضای کوچکی دارند دستگاه روتاری می تواند بسیار مناسب تر باشد چرا که فضای بسیار کوچکتری نیاز دارد.

 

تعداد نازل در دستگاه پرکن مایعات روتاری

تعداد نازل در دستگاه پرکن ارتباط مستقیم با سرعت دستگاه دارد. تعداد نازل بیشتر به مفهوم آن است که تعداد بیشتری بطری در واحد زمان پر شده و به بخش بسته بندی ارسال میشود. و این یعنی سرعت بیشتر در پر کردن بطری ها و افزایش تعداد تولید دستگاه پر کن.

بایت توجه داشت تعداد زیادتر نازل در این دستگاه ها طراحی آن را پیچیده تر میکند و علاوه بر هزینه بیشتر نیاز به طراحی دقیقتری دارد.

 

دستگاه پر کن روتاری اتوماتیک

گرچه میتوان دستگاه های روتاری را به صورت نیمه اتوماتیک نیز تولید کرد اما این نوع از دستگاه ها معمولا برای کازخانه ها و با هدف استفاده تجاری ساخته میشوند. از همین جهت است که دستگاه روتاری فقط به صورت تمام اتوماتیک طراحی و ساخته میشود.

 

کارایی دستگاه پرکن مایعات روتاری

دستگاه پر کن روتاری در بسیاری از صنایع از جمله صنایع غذایی و برای پر کردن انواع مایعات خوراکی استفاده میشود. دستگاه های پرکن که در صنایع خوراکی استفاده میشوند باید از آلیاژ مناسبی ساخته شوند. در صنعت غذایی دستگاه پر کن مایعات از استیل ساخته میشود. استیل از نظر آلودگی و انتقال آن بسیار خوب عمل میکند و آلودگی را به مواد غذایی منتقل نمیکند.

دستگاه پر کن مایعات همچنین در صنایع دارویی مورد استفاده قرار میگیرد. پر کردن انواع دارو های مایع در صنعت دارویی نیز میتواند با دستگاه روتاری پر و به بازار ارائه شود.

دستگاه پر کن مایعات روتاری یک بخش از خط تولید و بسته بندی در کارخانه ها است. بعد از دستگاه روتاری دستگاهی به نام کارتونینگ وجود دارد. این دستگاه وظیفه قراردادن بطریهای پرشده در بسته ها را دارد. بسته ها ممکن است از جنس مقوا و یا جنسی مشابه باشد. دستگاه کارتونینگ در کنار دستگاه پر کن روتاری یک ست کامل از بسته بندی را در کارخانه جات ایجاد میکند.

لینک های مورد علاقه:

کارتونینگ 

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه پرکن مایعات

پرکن مایعات اتوماتیک

mohammad بازدید : 104 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه ایران

بیمه ایران در سال 1314 تاسیس شد این شرکت بیمه به صورت کاملا دولتی شروع بع کار کرد. شرکت بیمه ایران اولین شرکت بیمه در ایران است. یکی از خدمات این شرکت بیمه بدنه ایران است . بیمه بدنه ایران یک بیمه اختیاری است اما متقاضیان بسیاری دارد . طبیعی است که با رشد قیمت خودرو این بیمه نیز روز به روز پرطرفدارتر خواهد شد. متقاضیان این بیمه از انواع پوشش خای این بیمه استفاده و مقدار ریسک مالی تصادفات و اتفاقات را تا مقدار قابل ملاحظه ای پایین می آورند.

مزایای بیمه بدنه ایران

یکی از ویژگیهای بارز بیمه ایران شعب پرداخت خسارت است، بیمه ایران معمولا شرایطی آسان را برای پرداخت خسارت فراهم میکند. تعداد بالای شعبات پرداخت خسارت یکی از مهمترین مزایای بیمه ایران است. در واقع تمام تلاش بیمه گزار و همچنین پرداخت حق بیمه توسط بیمه گزار به دلیل آن است که در موقع حادثه مشکلات کمتری داشته باشد. روند پرداخت خسارت بیمه بدنه ایران بارز ترین تلاش این شرکت برای تامین حقوق بیمه گزاران است.

خسارات پرداختی بیمه بدنه ایران

با پرداخت حق بیمه بیمه بدنه ایران خسارت در چندین مورد  برای خودرو قابل پرداخت خواهد بود. اولین مورد پرداخت  پرداخت خصارت برخورد خودرو با خودرو دیگر یا حتی سقوط اتومبیل است. مورد دوم سرقت اتومبیل است سرقت کل اتومبیل در این مورد قابل قبول است و سرقت لوازم سامل بیمه بدنه نیست اینمورد باید توسط پوشش های اضافی انجام پذیرد. مورد سوم اتش سوزی خودرو است که پوشش بیمه بدنه ایران خسارت آن را به عهده میگیرد.

پوشش های اضافی بیمه ایران

  1. سرقت درجا: به مفهوم سرقت لوازم و تجهیزات خودرو و یا قزعات خودرو است.
  2. خسارت شکست شیشه: جبران خسارت شکست شیشه خودرو به دلیل عوامل طبیعی با این مورد تحت پوشش قرار خواهد گرفت.
  3. پوشش نوسانات خودرو: این مورد یکی از پوشش های بسیار مهم است پرا که در صورت افزایش قیمت خودرو و ایجاد خسارت شرکت بیمه خسارت را بر اساس قیمت روز خودرو پرداخت خواهد کرد.
  4. کشیدن میخ روی خودرو: این نیز یکی از پوشش های بیمه بدنه ایران  است که شرایط آن کاملا روشن است و نیاز به توضیح ندارد.
  5. پوشش بلایای طبیعی: این پوشش در مواقهی که بلایای طبیعی به خودرو خسارت وارد کنند خسارت را جبران خواهد کرد.
  6. پوشش مواد شیمیایی: منطور از این پوشش چرداخت خسارت در طمانی است که مواد شیمیایی روی خودرو ریخته شده و ایجاد خسارت کند.
  7. بیمه ترانزیتک در صورتی که خودرو خارج از کشور ایران باشد با این پوشش میتواند از تمام موارد بیمه بدنه استفاده کند.

لینک های مفید دیگر

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

mohammad بازدید : 142 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

تخفیف بیمه بدنه ایران

بیمه بدنه ایران معمولا هر ساله انواعی از تخفیفات را به صورت مقطعی اعلام مینماید که این تخفیفات در زمان اعلام شده اعتبار دارند به عنوان مثال  تخفیف به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی، تخفیف به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه ایران و موارد دیگر... همانطور که گفتیم این موارد فقط در زمانهایی خاص و به مدت کوتاهی انجام خواهند شد. اما تخفیف هایی نیز برای بیمه بدنه ایران وجود دارد که به صورت دائمی و در تمام طول سال انجام می‌شود توضیح مختصری از این موارد را در زیر شرح میدهیم.

تخفیف سالیانه عدم خسارت

اگر خودرو بیمه شود و برای سال دوم یا چندم دچار خسارت نشود شرکت بیمه تخفیفی را برای بیمه گزار در نظر میگیرد. این تخفیف در هنگام تمدید در بیمه نامه ذکر میگردد.

تخفیف سال اول بدون خسارت  25 درصد تخفیف

تخفیف سال دوم بدون خسارت  35 درصد تخفیف

تخفیف سال سوم بدون خسارت  45 درصد تخفیف

تخفیف سال چهارم به بعد بدون خسارت  60 درصد تخفیف

این تخفیف در تمام طول سال اعتبار دارد و میتوانید آنها را از نمایندگی های بیمه بدنه ایران درخواست نمایید.

تخفیف بیمه بیش از صد دستگاه

اگر بیش از صد دستگاه خودرو توسط یک شخص یا ارگان بیمه شود تخفیف 20 در صدی شامل آن خواهد شد. که البته این نوع از تخفیف بیشتر مناسب شرکت های خودرو سازی میباشد.

تخفیف هیئت علمی دانشکاه و ایثارگران

در صورتی که عضو هیئت علمی یا ایتارگران  باشید میتوانید از تخفیف 10 در صدی استفاده کند. توجه داشته باشید استفاده همزمان از این دومورد برای یک خودرو قابل انجام نیست.

تخفیف ویژه خودروهای سواری

ماشین های کار مانند وانت ، کامیونت و انواع دیگر خودرو هایی که برای کار استفاده میشوند شامل این تخفیف نمیشوند و خودرو های سواری میتوانند از این تخفیف استفاده کنند. این تخفیف در حدود 10 درصد میباشد

تخفیف پرداخن نقدی

این تخفیف به صورت دائمی اعمال نمیشود و بیشتر در مواردی که اعلام انجام اقساطی خودرو وجود دارد برای افرادی که نقدا پرداخت داشته باشند اعمال میشود.

مطالب مفید دیگر

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

mohammad بازدید : 89 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

قیمت بیمه بدنه ایران

قیمت بیمه بدنه ایران و به طور کلی بیمه بدنه  با سقف تعهدات و پوشش های ان تعیین میگردد. بیشترین اختلاف بیمه بدنه در شرکت های مختلف خاصل از تفاوت همین دو مورد است .البته تفاوت های کوچکی نیز وجود دارد که به دلیل اعتبار شرکت های بیمه تغییر میکند. اما همچنان بیشترین تفاوت قیمت بیمه بدنه در پوشش و تعهدات خسارت خلاصه میشود.

بیمه بدنه ایران در چه مواردی شامل خودرو نمیشود؟

  • خسارت ناشی از جنگ، در این مورد بیمه بدنه ایران جبران خسارت نخواهد کرد.
  • خسارات عمدی، اگر خسارت به خودرو به صورت عمدی باشد که خود بیمه گزار یا عوامل ایشان این خسارت را بوجود اورده باشند جبران خسارت انجام نخواهد شد.
  • استفاده غیر قانونی از خودرو و یا فرار از پلیس، در این موارد نیز اگر خسارتی به خودرو وارد شود خسارتی از سمت شرکت بیمه پرداخت نخواهد شد.
  • نداشتن گواهی نامه یا ابطال آن، این مورد برای راننده خودرو صدق میکند نه بیمه گزار خودرو
  • نداشتن شرایط عادی راننده، به عنوان مثال استفاده از مواد روانگردان یا مواد مخدر در زمان رانندگی
  • بکسل کردن خودرو دیگر و ایجاد خسارت نیز از مواردی است که شرکت بیمه برای آن خسارتی پرداخت نمیکند.
  • استفاده غیر مجاز از خودرو، به عنوان مثال حمل بار غیر متعلرف با خودرو سواری یا حتی خودرو باربری

استعلام بیمه بدنه

بهترین شیوه برای استعلام بیمه بدنه مراجعه به نمایندگی بیمه است چرا که  دقیقترین قیمت را میتوان از نمایندگی های بیمه مربوط گرفت ، وب سایت هایی نیز هستند که به صورت آنلان مبلغ بیمه را تعییین میکنند  دو مورد از این وب سایت ها در زیر آورده شده است.

قیمت بیمه بدنه ایران

قیمت بیمه بدنه خودرو

تمدید بیمه بدنه ایران  نیز مسئله مهمی برای افراد است باید توجه داشت  فاصله افتادن بین دو بیمه بدنه بسیاری از تخفیفات را از بین خواهد برد و بهتر است برای تمدید بیمه بدنه یک هفته قبل از اتمام بیمه به یک نمایندگی معتبر مراجعه و بیمه را تمدید کرد. توجه داشته باشید که سایت های انلاین تمدید بیمه با تاخیر چند ساعته پس از پرداخت  بیمه را تمدید میکنند و شرکت های بیمه به صورت فوری بیمه را تمدید میکنند. توجه به این مورد مشکلات ناسی از فاصله بین دو بیمه را رفع میکند.

مطالب مفید دیگر:

بیمه بدنه ایران

بیمه عمر ایران

mohammad بازدید : 39 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

 

تفاوت بیمه بدنه و گارانتی خودرو

قبلا راجع به بیمه بدنه که توسط شرکت های بیمه صادر میشود مانند بیمه بدنه ایران  توضیحاتی داده شده بود که میتوانید در مقالات قبلی آنها را مطالعه کنید. در این بخش میخواهیم به تفاوت های این دو شکل از بیمه بپردازیم.

باید توجه داشت بیمه یک قرارداد بین بیمه گذار و شرکت بیمه گر میباشد، شرکت بیمه گر موظف است بیمه را تحت شرایط بیمه مرکزی ارائه دهد، حال آنکه گارانتی بدنه یک قرارداد بین شما و شرکت خودرو سازی است پس این قرارداد بر طبق قوانین بیمه مرکزی نیست، و شرکت خودرو سازی میتواند آن را بر اساس قوانین خود بنویسد و شما به عنوان مشتری با خرید گارانتی بدنه در واقع مجبور هستید تمام قوانین شرکت خودرو سازی را تحت قالب گارانتی خودرو بپذیرید،

مسئله بعدی زمانی است که فرد دچار تصادف شده و نیاز دارد از بیمه خود استفاده کند و ممکن است در این مورد بیمه گذار از روند پرداخت یا حتی مقدار مبلغ پرداختی ناراضی باشد و قصد شکایت از شرکت بیمه را داشته باشد.

در این مورد اگر شما بیمه نامه از یک شرکت بیمه گر مثل بیمه بدنه ایران داشته باشید شکایت خود را به مراجع قانونی از جمله بیمه مرکزی خواهید برد اما اگر گارانتی بدنه از شرکت خودرو سازی داشته باشید شکایت خود را باید به بخش حقوقی شرکت خودرو سازی ارائه دهید

مطالب مفید دیگر:

بیمه عمر ایران

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 147
  • بازدید سال : 1,007
  • بازدید کلی : 3,809