loading...
مجله اینترنتی جوان
mohammad بازدید : 36 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

بیمه بدنه یا گارانتی خودر

چند وقتی هست که شرکت های خودرو سازی به مشتریان خود اپشنی را ارائه میدهند که به آن بیمه بدنه میگویند.

در کنار این شرکت های خودرو سازی  شرکت های بیمه نیز بیمه خودرو را ارائه میدهند، به عنوان مثال بیمه بدنه ایران است که نوعی از بیمه خودرو است.

شاید برای شما هم این سوال به وجود آمده باشد که تفاوت این دو نوع از بیمه در چیست؟

نکته که باید به آن توجه کرد این است که بیمه ای مثل بیمه بدنه ایران  از یک شرکت بیمه با مسئولیت ها و قوامین شرکت های بسمه صادر میشود، اما همین بیمه نامه نمیتواند از شرکتی صادر شود که تحت قوانین بیمه نیست، در واقع شرکت خودرو سازی اجازه صدور بیمه را ندارد چرا که شرکت خودرو یازی است نه شرکت بیمه و شرکت خودرو سازی اجازه صدور بیمه را ندارد.

حالا برای رفع این مشکل شرکت خودرو سازی آپشنی تحت عنوان گارانتی بدنه ارائه میدهد، گارانتی میتواند از شرکت خودرو سازی صادر شود و منع قانونی برای صدور ندارد، پس شرکت خودرو سازی با تغییر نام میتواند بجای بیمه بدنه گارانتی خودرو را به مشتریان خود ارائه دهد.

مطالب مفید:

بیمه عمر ایران

mohammad بازدید : 46 سه شنبه 20 آبان 1399 نظرات (0)

 

فال حافظ شب یلدا

 

شب یلدا مهمان داشتیم اقوام خانم مهمان ما بودند پدر خانم و مادر خانم برادر خانم و خلاصه هر کسی که به خانم ربط داشت خانه ما بود.

برای شیرین زبانی بلند گفتم شب یلدا بدون  فال حافظ نمیشه، انگار غوغایی شد همه بلند بلد تایید کردند و هر کسی در اندازه خوذ کلی از خوبیهای فال حافظ گفت، هرکسی با یک جمله به خاطرات خود از حافظ خانی و کتابخانی و حافظ دوستی خود گفت...

راستش یکم خجالت کشیدم فکر کردم عجب حرفی زدم الان باید فال بگیرمو شعر رو بخوانم، با این سواد نیم بند هم هفت هشتا غلط حداقل خرابکاری خواهد بود، خواستم سریع جمش کنم، ولی...

 

فال حافظفال حافظ

آقا عجب جوگیرین این مهمان های ما ول کن نیستن هر چی میگم اونا فقط از حافظ و فال حافظ صحبت میکنند

هر کاری کردم نتونستم از زیر بار فال حافظ فرار کنم، رفتم و دیوان رو آوردم، یه عالمه خاک روش نشسته بود، خاک رو با پیرهنم سریع پاک کردم کسی نبینه، اخه قبلش گفته بودم من هر شب حافظ میخونم، خلاصه وسط اتاق نشستمو گفتم که همه نیت کنند تا شروع به فال گرفتن کنم، با هزار تعارف یک فال رو به نیت همه گرفتم، یه صفحه باز کردم از دیوان، همش کلمات عربی بود، با بدبختی سعی کردم یه جمله بخوانم، نشد که نشد که نشد، ابروم رفت سرخ و سفید شدمو هی تته پته کردم، همه کلی خندیدند و هر کی گفت بده من بحونم بلدم، منم ناچار و بدون چاره کتاب رو دادم به نفر بعدی، آقا چشتون روز بد نبینه هر کی تو مهمونی بود یه بار شعر رو گرفت تا بخونه، آخرشم یه نفر پیدا نشد که یه بیت رو حداقل درست بخونه...

همین موقه بود که مادر خاننم با دیس انار اومد و گفت شب یلدا بدون انار نمیشه... همه از اول تا آخر مجلس شروع با تایید کردندو هر کدوم از مجالس انار خورون خوشون صدها جمله گفتن...

واقعا شب یلدا بدون انار نمیشه...

mohammad بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

آگهی فروش ملک رایگان

 

بسیاری از مشاوران املاک همیشه به دنبال آن هستند که آگهی فروش ملک رایگان را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. برای این کار بهترین روش استفاده از تکنولوژی می باشد. می توان با استفاده از سرویس های مختلفی که در فضای اینترنت موجود است، اقدام به این عمل نمود. 

 

آگهی فروش ملک رایگان؛ جلب نظر مشتری

 

بهترین روشی که می توان اقدام به جلب نظر مشتری برای خرید ملک نمود، انتشار آگهی فروش ملک رایگان است. این کار می تواند به روش های مختلفی صورت پذیرد. از جمله استفاده از وب سرویس های پیامکی توسط بنگاه های مشاور املاک. 

وب سرویس های سامانه پیامکی قابلیت آن را دارند که با اتصال به سایت های معتبر بنگاه های مشاور املاک، اقدام به ارائه آگهی فروش ملک رایگان به مشتری نمایند. دیگر نیازی نیست وارد سامانه مشاوران املاک شد، تنها با استفاده از یک برنامه ریزی ساده، می توان اطلاع رسانی را برای مشتری ها انجام دهد. 

آگهی فروش ملک رایگان

 آگهی فروش ملک رایگان

 

مهمترین فواید استفاده از وب سرویس های برای ارائه آگهی فروش ملک رایگان

 

از جمله مهمترین فوایدی که می توانیم برای وب سرویس ها بیان نماییم، یافتن مشتریان ویژه خود می باشد. یعنی کافیست کاربر وارد وب سایت بنگاه مشاور املاک شود. اگر به دنبال آگهی فروش ملک می گردد، تنها با چند دقیقه صرف زمان و ثبت نام نمودن در سایت، می تواند شماره تماس خود را در اختیار مشاوران املاک قرار دهد. 

پس از آن با تکمیل تعداد شماره تلفن های مورد نیاز برای ورود به بخش ویژه، شماره تماس مشتری در لیست مشتری های ویژه آگهی فروش ملک رایگان قرار میگیرد. از آن پس عضو خبرنامه ی پیامکی بنگاه مشاور املاک شده و هر زمان بنگاه ملک یا مسکنی را برای فروش ارائه نماید، اطلاعیه ای به شماره تماس مشتری مورد نظر ارسال خواهد گردید. 

به این طریق افرادی که به دنبال املاک فروشی خاصی می گردند، همیشه می توانند از به روز ترین اخبار در این زمینه اطلاعات کسب نمایند. یک روش عالی و کم هزینه برای آگهی فروش ملک رایگان توسط بنگاه های مشاور املاک به شمار می رود. 

این راهکار مشتریان بسیاری را به سمت وب سایت بنگاه املاک جذب خواهد نمود. استفاده مفید از تکنولوژی می تواند افزایش سود دهی در مشاغل را افزایش دهد. 

لینک های مفید:

آگهی املاک کرمان

آگهی املاک کرمانشاه

آگهی املاک کهگیلویه و بویراحمد

آگهی املاک گلستان

آگهی املاک گیلان

آگهی املاک لرستان

mohammad بازدید : 34 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

آگهی فروش منزل

 

ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که قصد فروش منزل خود را دارید؟ آیا مانند گذشته به مشاور املاک محله تان مراجعه می کنید منتظر هستید تا مشتری بیایید؟ در حال حاضر راه های مناسب تری برای فروش منزل شما وجود دارد می توانید با ثبت آگهی فروش منزل در یکی از سایت ها یا اپلیکیشن های پرطرفدار از همه ی نقاط شهر و با سرعت بیشتری مشتری کسب کنید.

 

ثبت آگهی فروش منزل

 

آگهی فروش منزل

فروش منزل

ممکن است شما جزو آن دسته از افراد باشید که قصد فروش منزل خود را دارید؟ آیا مانند گذشته به مشاور املاک محله تان مراجعه می کنید منتظر هستید تا مشتری بیایید؟ در حال حاضر راه های مناسب تری برای فروش منزل شما وجود دارد می توانید با ثبت آگهی فروش منزل در یکی از سایت ها یا اپلیکیشن های پرطرفدار از همه ی نقاط شهر و با سرعت بیشتری مشتری کسب کنید.

 

چگونه آگهی فروش منزل را به ثبت برسانیم

 

همان طور که قبلا اشاره کردیم امروزه دنیا بسیار پیشرفت کرده و افراد می توانند تنها به کمک گوشی های هوشمند به ثبت آگهی فروش منزل خود بپردازند. با توجه به این مسئله که مردم سعی دارند بیشتر از گذشته در زمان صرفه جویی کنند. شما می توانید با انتخاب سایت و اپلیکیشن مورد نظرتان برای آگهی فروش منزل خود اقدام کنید. ابتدا باید تصاویری واضح و واقعی را از نقاط منزل خود تهیه کرده و پس از آن سن بنا، نوع ساخت و متراژ بنا را در آگهی فروش منزل قید کنید. در رابطه با قیمت می توانید قیمت مورد نظرتان را قید کرده یا واژه ی توافقی را درج کنید. در هنگام درج قیمت افراد با توجه به هزینه و بودجه ی خود با شما تماس خواهند گرفت و به این شکل زمان شما هدر نخواهد رفت.

یکی از اپلیکیشن های پرطرفدار که مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است اپلیکیشن دیوار است. شما با نصب این اپلیکیشن می توانید به سادگی و به صورت رایگان آگهی فروش منزل خود را ثبت کرده و با ثبت شماره های تماس با مشتریان خود در ارتباط باشید. وجود این اپلیکیشن ها باعث می شود شما در سطح گسترده تری مشتری داشته باشید و مطمئنا ملک شما زودتر به فروش خواهد رفت. نکته مورد توجه این است که هنگام ثبت آگهی فروش منزل همه ی اطلاعات را صحیح و واقعی وارد کنید.

لینک های مفید:

مشارکت در ساخت

سرمایه گذاری و وام

پذیرنده سرمایه

سرمایه گذار

خرید فروش املاک

خرید و فروش مسکونی

خرید و فروش اداری

mohammad بازدید : 37 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

آگهی فروش وام

 

ممکن است در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف مخصوص آگهی با آگهی فروش وام مواجه شوید. نکته مهم این جاست آگهی فروش وام چیست و چرا افرادبه این امر اقدام می کنند.

 

آگهی فروش وام چیست

 

آگهی فروش وام

آگهی

ممکن است در سایت ها و اپلیکیشن های مختلف مخصوص آگهی با آگهی فروش وام مواجه شوید. نکته مهم این جاست آگهی فروش وام چیست و چرا افرادبه این امر اقدام می کنند.

 

 درباره آگهی فروش وام

 

درباره آگهی فروش وام باید بگوییم ممکن است افرادی وجود داشته باشند که وام هایی به آن ها تعلق گرفته باشد اما شرایط پرداخت، ضامن یا سرمایه اولیه برای دریافت را نداشته باشند، در این مواقع افراد می توانند وام خود را به فروش برسانند. در حال حاضر با پیشرفت دنیایی تکنولوژی این امکان برای کاربران ایجاد شده است که در سامانه های مخصوص آگهی فروش وام که مبتنی با یک ترفند و استراتژی هوشمند طراحی شده است. افراد می توانند برای خرید و ثبت آگهی فروش وام خود بعد از گذراندن مراحل ثبت نام به عضویت سایت مورد نظر در آمده افراد می توانند در این سایت ها و اپلیکیشن ها درخواست مشاوره و ضامن و غیره را انجام دهند.

این پلتفرم ها به عنوان یک واسطه بدون دریافت سود و منفعت ما بین متقاضیان وام و فروشنده ی وام و در برخی مواقع سرمایه گذاران را تعاملی مفید را به وجود خواهد آورد.

این موسسات و سایت ها در کنار امکان ثبت رایگان آگهی فروش وام با کمک افراد متخصص و حرفه ای به فروشندگان و خریداران وام این امکان را می دهند که تا از مشاوره های تخصصی بانکی و مالی بهره مند شوند. در هنگام ثبت آگهی فروش وام باید به نکاتی توجه کرد مانند مقدار وام، نوع همچنین میزان سود  و نحوه ی باز پرداخت و تعداد اقساط را  به دقت ذکر کنند. افراد می توانند به عنوان فروشنده، خریدار و سرمایه گذار وارد این سامانه ها شده و به فعالیت بپردازند. همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم ثبت آگهی در این سیستم ها به شکل رایگان صورت می گیرد.

 

لینک های مفید

معاوضه املاک مشهد

معاوضه ملک در تهران

معاوضه ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با ویلا

معاوضه آپارتمان در مشهد

معاوضه آپارتمان با مغازه

 

mohammad بازدید : 31 سه شنبه 20 خرداد 1399 نظرات (0)

 

آگهی فروش ویلا

 

افرادی که در بنگاه های فروش املاک مشغول به فعالیت هستند، یا قصد دارند خود اقدام به فروش ویلای شخصی نمایند، باید از آگهی فروش ویلا استفاده کنند. در دنیای امروز استفاده از روش های سنتی دیگر برای جلب توجه مشتری بی تاثیر است. کافیست عکسی از ویلا در سایت معتبری به انتشار گذاشته شود، تا در کمترین زمان ممکن مشتری را به سمت خود جذب کند.

 

آگهی فروش ویلا؛ راهکارهای جذب مشتری

 

اصولا برای فروش ویلاها به دلیل داشتن قیمت های خاص و همچنین موقعیت مکانی خاصی که دارند، دردسرهای بیشتری نیز با خود به همراه می آورند. از این رو برای تهیه آگهی فروش ویلا باید برخی نکات خاص را به خوبی مورد توجه قرار دهیم. یک آگهی فروش مخصوص ویلا باید دارای ویژگیهای خاصی باشد. 

سالهاست که دیگر کسی برای خرید ویلا یا ملک به سراغ آگهی های منتشر شده در روزنامه ها نمی رود. زیرا روش های بهتر و مناسب تری در دسترس تمامی مردم دنیا قرار گرفته است. تا در هر کجای کره زمین که بخواهند، اقدام به خرید ویلا نمایند. تنها چند دقیقه صرف آگهی فروش ویلا در سایت های مختلف می نمایند، پس از آن با انتخاب ویلای مورد نظرشان، معامله را انجام می دهند.

اما این مسئله چگونه ممکن است؟ این که فردی تنها با چند دقیقه زمان صرف نمودن و تماشای آگهی فروش ویلا قادر باشد ویلای مورد نظر خود را بیابد؟ برای این کار باید اگهی ویژگی خاصی داشته باشد. 

 

آگهی فروش ویلا

 آگهی فروش ویلا با عکس جذاب

 

استفاده از عکس جذاب در آگهی فروش ویلا

 

یکی از مهمترین مسائلی که می تواند مدت زمان جلب نظر مشتری به یک اگهی فروش را کاهش دهد، استفاده از عکس جذاب برای تبلیغ ویلا می باشد. اصولا ویلاها دارای منظره و نمای ساختمانی جذابی هستند، حال اگر تصویری فوق العاده از یک ویلا در آگهی منتشر شود، می تواند نظر مشتری را با سرعت بیشتری به خود جلب نماید. 

طبق تحقیقاتی که صورت پذیرفته است، بیش از 95% خریداران ویلا در سراسر دنیا، اولین نکته ای که در آگهی فروش ویلا به آن توجه می نمایند، تصویر اگهی است. پس لازم است فروشنده تصویری واقعی و زیبا از نمای ویلای خود را برای مشتری به نمایش بگذارد. 

این مسئله می تواند بازدید از آگهی فروش ویلا را افزایش داده و مشتری بیشتری را به سمت آگهی جذب نماید. البته به این نکته توجه داشته باشید که بهتر است از عکس های واقعی و با کیفیت عالی در آگهی فروش ملک خود استفاده نمایید. 

لینک های مفید:

معاوضه املاک مشهد

معاوضه ملک در تهران

معاوضه ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با ویلا

معاوضه آپارتمان در مشهد

معاوضه آپارتمان با مغازه

mohammad بازدید : 30 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

 

ثبت آگهی ملک

در ابتدا باید بدانید که هدف از ثبت آگهی ملک چیست و چرا ما اقدام به این عمل می کنیم. پس هدف از ثبت آگهی ملک فروش املاک مورد نظرمان است که برای جا نماندن در بازار ملک باید آگاهی خود را نسبت به ثبت آگهی املاک به روز نگه داریم.

 

نکات ثبت آگهی ملک

ثبت آگهی ملک

ثبت آگهی ملک

در ابتدا باید بدانید که هدف از ثبت آگهی ملک چیست و چرا ما اقدام به این عمل می کنیم. پس هدف از ثبت آگهی ملک فروش املاک مورد نظرمان است که برای جا نماندن در بازار ملک باید آگاهی خود را نسبت به ثبت آگهی املاک به روز نگه داریم.

برای ثبت آگهی ملک باید به چه نکاتی توجه کنیم

https://tahator.center/wp-content/uploads/2020/06/06.jpg

ثبت آگهی ملک

اولین نکته ای که در زمان ثبت آگهی ملک باید به آن توجه ویژه ای مبذول داشت این است که شما در مقام صاحب ملک باید با اعتماد به نفس کامل در رابطه با خصوصیات ملک خود اطلاعات بدهید و از ویژگی های آن تعریف کنید. رعایت این مورد به شکل صحیح می تواند شانس شما را برای فروش ، رهن یا اجاره بیشتر کند.

همان طور که می دانید امروزه سایت هایی وجود دارد که به شما امکان ثبت آگهی ملک را می دهد ابتدا باید به این نکته توجه کنید که از میان سایت های متنوعی که در فضای مجازی وجود دارد کدام سایت مناسب شماست. ابتدا باید سایتی را انتخاب کنید که معتبر باشد و در زمینه ملک به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد. همان طور که می دانید شما برای ثبت آگهی ملک و فروش آن به خدماتی بیشتر از یک تبلیغ ساده نیاز خواهید داشت. پس پیش از ثبت آگهی ملک با یک کارشناس یا مشاور صحبت کنید برخی از سایت های املاک امکان مشاوره را به کاربران می دهند در غیر این صورت با یک کارشناس مشاور املاک مشورت کنید. این امر باعث می شود با راهنمایی های مناسب شما عملکردی فراتر از یک آگهی ساده را داشته باشید.

 

برای اینکه آگهی شما مورد توجه قرار بگیرد سعی کنید آن را با متن زیبا و جذاب تنظیم کنید این متون می تواند ویژگی های ملک مورد نظر در قالب کلمات زیبا باشند.

 

مقالات مرتبط

******************************************************************

 
آگهی املاک خراسان رضوی  
آگهی املاک خراسان شمالی
آگهی املاک خوزستان
آگهی املاک زنجان
آگهی املاک سمنان
mohammad بازدید : 32 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

 

 

ثبت آگهی ملک رایگان

با پیشرفت دنیای امروز بازار املاک هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است و کاربران این عرصه علاقه مند به روش های دیجیتال ثبت آگهی ملک رایگان هستند. این روش ها را به سادگی می توانید در منزل یا محل کارتان امتحان کنید در صورتی که قصد فروش، اجاره یا رهن ملک خود را دارید دیگر نیاز نیست با صرف هزینه های بالا به روزنامه ها آگهی دهید که با توجه به مخاطبین کمتر شانس موفقیت در این زمینه کمتر است.

 

روش های ثبت آگهی ملک رایگان

ثبت آگهی ملک رایگان

ثبت آگهی

با پیشرفت دنیای امروز بازار املاک هم تحت تاثیر این موضوع قرار گرفته است و کاربران این عرصه علاقه مند به روش های دیجیتال ثبت آگهی ملک رایگان هستند. این روش ها را به سادگی می توانید در منزل یا محل کارتان امتحان کنید در صورتی که قصد فروش، اجاره یا رهن ملک خود را دارید دیگر نیاز نیست با صرف هزینه های بالا به روزنامه ها آگهی دهید که با توجه به مخاطبین کمتر شانس موفقیت در این زمینه کمتر است.

نحوه ثبت آگهی ملک رایگان در سایت سابا

همه ی افراد علاقه مند هستند که قبل از خرید ملک آگهی های مختلف را مشاهده کرده و بعد از سبک، سنگین کردن وضعیت براساس بودجه ای که دارند اقدام به خرید ملک کنند. سایت  سابا جزو بهترین سایت های املاک در ایران محسوب می شود که به کاربران امکان ثبت آگهی ملک رایگان را می دهد. این سایت از سال 1394 راه اندازی شده است. علاوه بر ثبت آگهی ملک رایگان این سایت به کاربران در زمینه های مختلفی از جمله نظارت و برنامه ریزی در زمینه تأمین و توسعه مسکن، تهیه برنامه های کوتاه مدت در حوزه زمین و مسکن را به کاربران ارائه می دهد. افراد می توانند با ثبت آگهی ملک رایگان در این سایت و سایت های مشابه شانس بیشتری برای دیده شدن را داشته باشند.

نکته قابل ذکر در هنگام ثبت آگهی ملک رایگان این است که از اطلاعات واقعی استفاده کرده و عکس های حقیقی از ملک را ارائه کنید. حتما قیمت مورد نظر را در زمینه فروش، رهن و اجاره ی ملک در آگهی قید کنید تا افراد بنا بر بودجه ی خود بتوانند برای خرید، رهن یا اجاره اقدام کنند. از دیگر موارد مهم که در رابطه با ثبت آگهی ملک رایگان باید رعایت شود اندازه ی متراژ و موقعیت جغرافیایی و مکانی ملک مورد نظر است. در پایان آگهی نیز راه های ارتباطی مانند شماره تماس و آدرس شبکه های مجازی را که در آن عضو هستید را قید کنید.

 

مقالات مرتبط

******************************************************************

 

آگهی املاک ایلام
آگهی املاک بوشهر
آگهی املاک تهران
آگهی املاک چهارمحال و بختیاری
آگهی املاک خراسان جنوبی
mohammad بازدید : 44 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

آگهی ملک تجاری

آگهی ملک تجاری مسلما نسبت به آگهی املاک مسکونی، از حساسیت بالاتری برخوردار است. علاوه بر آن این دسته از املاک از هزینه بیشتری برخوردار بوده و نیاز است مدت زمان بیشتری مشتری و خریدار با یکدیگر گفتگو داشته باشند. پس بهتر است در زمان ثبت آگهی تجاری به این نکات توجه بیشتری شود. 

ثبت آگهی ملک تجاری برای خرید و فروش

املاک تجاری جزو املاکی به شمار می روند که خرید و فروش آنها نیاز به جزئیات خاصی دارد. از این رو آگهی ملک تجاری نیز باید با دقت بسیار زیادی تهیه گردد. تا مشتری بدانید ملک تجاری معرفی شده دارای چه شرایطی است. تنها در این صورت مشتری قادر خواهد بود اقدام به خرید ملک تجاری نماید. 

البته بیان تمامی جزئیات در املاک تجاری، بر عهده مالک می باشد. مالک باید تمام جزئیاتی که برای مشتری مهم است را در آگهی ملک تجاری درج نماید. این که ملک در کدام منطقه واقع شده است، دارای چه متراژی می باشد. قیمت فروش، رهن یا اجاره آن چقدر است و موارد دیگر.

آگهی ملک تجاری

 ثبت آگهی ملک تجاری

آیا ثبت آگهی ملک تجاری با املاک دیگر متفاوت است؟

 مسلما در پاسخ به این سوال باید بیان نماییم که بله. زیرا ملک تجاری از موقعیت حساس تری برای مشتری برخوردار است. تصور کنید مشتری به دنبال ملک تجاری خاصی است که در منطقه پر رفت و آمد واقع شده باشد. تا در صورت استفاده از آن برای تجارت خاص، با مشکل روبرو نشود. 

در حالی که معمولا افرادی که به سراغ آگهی مسکن یا ملک های غیر تجاری هستند، همیشه این نکته را در نظر دارند که متراژ آن چقدر است و آیا مورد پسندشان واقع شده است یا خیر. در حالی که آگهی ملک تجاری با این سوال همراه است، که آیا می توانیم از پس اجاره، رهن یا خرید آن در چنین محلی بر آییم؟ 

پس هزینه ملک تجاری برای مشتری و فروشنده مهم است. از این رو لازم است علاوه بر بررسی تمام جزئیات آگهی ملک تجاری به هزینه آن نیز توجه شود. اصولا آگهی ها توسط بنگاه های معتبر مشاور املاک در دسترس مشتری قرار می گیرند. از این رو در صورتی که اطلاعات کاملی در مورد ملک تجاری در متن آگهی درج نشده باشد، می توانید از مشاور املاک درخواست اطلاعات بیشتر نمایید. 

 

مقالات مرتبط

******************************************************************

 

آگهی املاک آذربایجان شرقی
آگهی املاک آذربایجان غربی
آگهی املاک اردبیل
آگهی املاک اصفهان
آگهی املاک البرز
mohammad بازدید : 31 پنجشنبه 15 خرداد 1399 نظرات (0)

 

ثبت آگهی فروش

نکات مهم برای ثبت آگهی فروش ملک چیست؟ اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تصمیم به فروش ملک خود گرفته اید باید به نکاتی در این رابطه توجه کنید. امروزه راه های متفاوتی برای فروش ملک و جذب مشتری وجود دارد که یکی از این راه حل ها ثبت آگهی فروش در سایت ها و اپلیکیشن های مخصوص املاک است.

 

ثبت آگهی فروش ملک

ثبت آگهی فروش

آگهی فروش

نکات مهم برای ثبت آگهی فروش ملک چیست؟ اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که تصمیم به فروش ملک خود گرفته اید باید به نکاتی در این رابطه توجه کنید. امروزه راه های متفاوتی برای فروش ملک و جذب مشتری وجود دارد که یکی از این راه حل ها ثبت آگهی فروش در سایت ها و اپلیکیشن های مخصوص املاک است.

نکات مهم که هنگام ثبت آگهی فروش ملک باید رعایت کنیم

پیش از آن که برای ثبت آگهی فروش اقدام کنید نزد کارشناس رفته و در مورد قیمت ملک خود از او مشاوره بگیرید. ممکن است ملکی در نزدیکی ملک شما به فروش رفته باشد که قیمت پایین یا بالعکس بالایی داشته باشد شما بنا براین موارد نمی توانید ملک خود را قیمت گذاری کنید کارشناسان براساس موقعیت ملک قیمت آن را سنجیده و مشخص می کنند. یکی از مواردی که در هنگام ثبت آگهی فروش باعث عدم جذب مشتری است ثبت کردن قیمت های غیر واقعی است.

با توجه به اینکه بازار املاک نوسان بسیاری دارد آگهی خود را به روز رسانی کنید. از ثبت آگهی فروش ملک در سایت های غیر تخصصی خودداری کنید. نکته ی دیگر اینکه امکان بازدید از ملک را نیز برای خریداران ایجاد کنید. برای صرفه جویی در زمان متراژ دقیق، موقعیت مکانی را ذکر کنید همچنین با گنجاندن تصاویری واقعی از ملک مورد نظر در هنگام ثبت آگهی فروش افراد می توانند در تصمیم گیری نهایی آزادانه عمل کنند و در صورتی با شما تماس بگیرند که خواهان ملک باشند.

نکات دیگری که باید هنگام ثبت آگهی فروش قید کنید مزایا و معایب ملک مورد نظر است به عنوان مثال می توانید اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی، محله دسترسی به امکانات و غیره ثبت کنید همان طور که محاسن را بیان می کنید در صورت معایب آن را صادقانه بگویید تا مشتری با علم بر آن تصمیم به خرید بگیرد.

 

مقالات مرتبط

******************************************************************

 

معاوضه خودرو با ملک در کرج

معاوضه آپارتمان با خودرو

معاوضه ماشین با ویلا

معاوضه ویلا با ماشین

معاوضه ماشین با زمین

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 145
  • بازدید سال : 1,005
  • بازدید کلی : 3,807